ویژگی های بهترین جراح دیسک کمر

ویژگی های بهترین جراح دیسک کمر

دیسک کمر

داشتن یک جراح ستون فقرات عالی می تواند تفاوت های فراوانی را قبل، حین و بعد از عمل شما ایجاد کند. ایجاد یک رابطه منسجم پزشک/بیمار با جراح خود یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای اطمینان از یک تجربه جراحی موفق انجام دهید. در اینجا چند ویژگی از یک جراح ستون فقرات عالی وجود دارد که باید در هنگام جراحی به دنبال آنها باشید.

اگر یک جستجوی اینترنتی سریع برای جراحان ستون فقرات در منطقه خود انجام دهید، احتمالاً به لیستی از پزشکان دست خواهید یافت. و اگر در یک منطقه بزرگ شهری زندگی می کنید، این لیست احتمالاً بسیار طولانی خواهد بود. بنابراین، اگر زمانی فرا برسد که باید از یک جراح ستون فقرات کمک بگیرید، چگونه می‌توانید تعیین کنید که چه کسی واقعاً بهترین است؟ در ادامه ویژگی های مهمی که باید در همه جراحان ستون فقرات مشترک باشد خواهیم گفت.

ویژگیهای جراح دیسک کمر

بهترین جراحان ستون فقرات از جراحی به عنوان آخرین راه حل استفاده می کنند.

بدیهی است که مواردی در رابطه با دیسک کمر وجود دارد که جراحی کاملاً ضروری و مورد نیاز است، اما یک جراح ستون فقرات خوب مطمئن می شود که شما تمام راههای درمان را طی کرده اید. از رویکردهای مدیریتی ساده مانند ترکیبی از فیزیوتراپی و داروهای ضدالتهاب گرفته تا گزینه‌های پیچیده‌تر مدیریت درد مانند تزریق اپیدورال، همه درمان‌های غیرجراحی مناسب باید در نظر گرفته شوند.

اگر این روش‌ها بعد از مدتی باعث تسکین نشدند و جراحی ضروری شد، باید جراحی را پیدا کنید که در جراحی کم تهاجمی ستون فقرات مهارت داشته باشد. این امر باعث بهبودی سریع‌تر، عوارض کمتر، بستری کوتاه‌تر در بیمارستان و آسیب کمتر به بافت‌های اطراف می‌شود.

بهترین جراحان ستون فقرات مدارک و تجربه فراوانی دارند.

به دنبال جراحانی باشید که عناوین خاصی مانند «تأیید شده توسط هیئت ها» و «تحصیل شده در بورسیه رشته خود » دارند. جراحان دارای گواهینامه ها یک امتحان دقیق را گذرانده اند که نشان می دهد آنها در زمینه پزشکی خود از تخصص بالایی برخوردار هستند. جراحان ستون فقرات که تحت آموزش فلوشیپ هستند، آموزش های اضافی و فشرده را در تخصص خود گذرانده اند.

جراحان ستون فقرات به طور کلی یا جراح ارتوپد یا جراح مغز و اعصاب هستند. بسته به موقعیت خاص شما، یکی یا دیگری ممکن است برای شما مناسب تر باشد. جراحان بزرگ ستون فقرات نه تنها تجربه درمان وضعیت شما یا انجام عمل مورد نیاز شما را خواهند داشت، بلکه این کار را با میزان موفقیت بالایی نیز انجام خواهند داد.

 

 بهترین جراحان ستون فقرات رویکردی تیمی برای عمل خود دارند.

به منظور ارائه بهترین مراقبت طولانی مدت، جراحان ستون فقرات با کیفیت به عنوان بخشی از یک تیم چند رشته ای کار خواهند کرد. آنها بیش از نیازهای فوری بیماران خود را مورد توجه قرار می دهند و با سایر متخصصان پزشکی برای ایجاد یک برنامه درمانی جامع همکاری می کنند. این تیم می تواند شامل کایروپراکتیک، فیزیوتراپیست، پرستار، متخصص مدیریت درد و روان درمانگر باشد.

بهترین جراحان ستون فقرات همیشه در حال یادگیری هستند.

رشته پزشکی به طور مداوم در حال پیشرفت است و بهترین جراحان ستون فقرات در کنار آن به گسترش دانش خود ادامه می دهند. آنها به بهبود نتایج بیماران با همگام ماندن با فن آوری های جدید و تکنیک های جراحی اختصاص داده شده اند. آنها ممکن است در مطالعات تحقیقاتی شرکت کنند، در سازمان های حرفه ای فعال باشند یا در کنفرانس های پزشکی شرکت کنند. آنها مایلند ذهنی باز داشته باشند و از دیگران بیاموزند.

دیسک کمر

بهترین جراحان ستون فقرات رفتار بسیار خوبی در کنار تخت بیمار دارند.

هوش و مهارت از ویژگی های حیاتی در جراح ستون فقرات است، اما جراحان برتر نیز دلسوز و ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد. جراح شما باید بتواند وضعیت یا درمان شما را به وضوح توضیح دهد (به زبانی که می توانید آن را درک کنید) و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.  برای مواقعی که نمی توانید مستقیماً با جراح خود ارتباط برقرار کنید، باید یک نقطه تماس در اختیار شما قرار گیرد که بتواند هر یک از نگرانی های شما را برطرف کند.

بهترین جراحان ستون فقرات هر گونه خطری را برای بیماران خود به حداقل می رسانند.

با رعایت اصل اساسی پزشکی “اول، آسیب ندهید”، جراحان بزرگ ستون فقرات باید برای اطمینان از ایمنی بیماران خود فراتر از آن عمل کنند. این را می توان با استفاده از تکنیک های کم تهاجمی، کار با تجهیزات پزشکی پیشرفته و پیروی از پروتکل های دقیق جراحی انجام داد. جراحان بزرگ می توانند نرخ عفونت پایین و مراقبت های قوی قبل و بعد از عمل را داشته باشند.

به منظور تعیین اینکه آیا جراح ستون فقرات دارای این ویژگی ها است یا خیر، یک مشاوره برنامه ریزی کنید. یک جلسه حضوری برای بحث در مورد گزینه های شما به تصمیم گیری شما کمک می کند.

 

طیف گسترده ای از گزینه های درمانی

مشکل ستون فقرات هر بیمار منحصر به فرد است، بنابراین درمان باید متناسب با شرایط خاص شما باشد. در حالی که ممکن است یک رویکرد “بهترین شیوه” برای وضعیت شما وجود داشته باشد، یک مرکز جامع ستون فقرات باید گزینه هایی را برای درمان به شما ارائه دهد. گاهی اوقات، ممکن است با پزشکانی برخورد کنید که به نظر می‌رسد توصیه‌های بیمار را تنها در یک جهت هدایت می‌کنند، که نشان‌دهنده تعصب نسبت به روش‌های خاص نسبت به روش‌های دیگر است. یک مرکز ستون فقرات معتبر به جای اینکه چه چیزی برای تمرین آنها بهترین است، بر آنچه برای شما بهترین است تمرکز خواهد کرد. یک درمان خاص ممکن است هم تخصص پزشک شما باشد و هم بهترین گزینه برای شما. اگر چنین است، پزشک شما در دادن نظر دوم از یک متخصص ستون فقرات دیگر تردیدی نخواهد داشت. نکته اصلی این است که اطمینان حاصل شود که رفاه شما در اولویت اول با ارائه دهنده مراقبت شما باقی می ماند.

دکتر گیوشریفی و تیم ایشان

رکوردی از موفقیت

شاید مهم ترین کیفیتی که باید در جراح ستون فقرات به دنبال آن بود، سابقه جراحی های موفق باشد. در حالت ایده آل شما جراحی می خواهید که صدها (اگر نه هزاران) روش مشابه جراحی مورد نظر شما را با موفقیت انجام داده باشد. با روش‌های جدیدتری که اخیراً توسعه یافته‌اند (مثلاً Inspired OLLIF) نمی‌توانید جراحی با سابقه طولانی پیدا کنید، زیرا این روش‌ها بسیار جدید هستند. اگر اینطور است، به سوابق جراح برای روش های مشابه با حداقل تهاجمی نگاه کنید. 28,000+ جراحی موفق بخشی از کارنامه دکتر گیوشریفی می باشد .

قابل احترام و بررسی

یکی دیگر از معیارهای عالی کیفیت کار جراح این است که همتایان پزشکی او و بیماران قبلی چقدر از او و تخصصش تعریف می کنند. از پزشک مراقبت های اولیه خود تا خانواده و دوستان خود بپرسید که آیا می توانند شما را به جراحان عالی معرفی کنند. این مورد اغلب بهترین منبع اطلاعات است. همچنین می توانید به اینترنت مراجعه کرده و هر جراح مورد نظر خود را جستجو کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 12

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =