ویژگی های بهترین جراح دیسک گردن

ویژگی های بهترین جراح دیسک گردن

دیسک گردن

هوش و مهارت از ویژگی های حیاتی در جراح ستون فقرات است، اما جراحان برتر نیز دلسوزانه ارتباط برقرار خواهند کرد. جراح دیسک گردن شما باید بتواند وضعیت یا درمان شما را به وضوح توضیح دهد (به زبانی که می توانید آن را درک کنید) و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد. شما قطعا با این پزشک آرامش بیشتری خواهید داشت.

نحوه انتخاب جراح دیسک گردن

بیماران مبتلا به گردن درد و دیسک گردن و کمردرد معمولاً ابتدا به پزشک خانواده یا پزشک مراقبت های اولیه مراجعه می کنند. با این حال، بسیاری از بیماران به خدمات یک متخصص ستون فقرات نیاز دارند.

متخصص ستون فقرات، پزشکی است که سال ها آموزش پزشکی بیشتری را در زمینه تشخیص و درمان اختلالات ستون فقرات مانند اسکولیوز، آرتروز، پوکی استخوان، فتق دیسک، تنگی، آسیب های ستون فقرات، شکستگی مهره ها، بدشکلی ستون فقرات، تومورها، عفونت ها و مادرزادی گذرانده است.

پیدا کردن جراح ستون فقرات مناسب برای عمل شما می تواند کار دشواری باشد. به طور کلی صحبت کردن با دوستان و همکاران برای دریافت توصیه آنها برای یک پزشک مراقبت های اولیه بسیار آسان است، زیرا تقریباً همه به طور نیمه منظم به پزشک مراجعه می کنند، اما همه تحت عمل فیوژن ستون فقرات یا دیسککتومی قرار نگرفته اند. از آنجایی که اطلاعات همکاران ممکن است پراکنده باشد، و به سختی می توان یک پزشک را از طریق نمایه آنلاین او ارزیابی کرد، بهترین راه برای دیدن اینکه آیا جراح ستون فقرات برای شما مناسب است یا خیر، ملاقات حضوری با آنهاست.

مغز و ستون فقرات انسان از پیچیده ترین و مهم ترین قسمت های بدن انسان است که عملکردهای جسمی و روحی شما را کنترل می کند. هرگونه مشکلی در مغز و نخاع شما می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد کلی بدن شما تأثیر بگذارد و کیفیت زندگی را تحقیر کند. با این حال ، انتخاب بهترین جراح مغز و اعصاب به همان اندازه که درمان صحیح است بسیار مهم است.

دیسک گردن

در اینجا برخی از خصوصیات اساسی که باید در جراح دیسک گردن خود جستجو کنید آورده شده است :

1. آموزش و تجربه تخصصی

جراحی مغز و اعصاب زمینه گسترده ای از پزشکی با چندین زیر خاص است. شما باید اطمینان حاصل کنید که جراح مغز و اعصاب شما در درمان مورد خاص شما تخصص دارد. آنها باید در معالجه بیماران با مسائل مشابه ، آموزش ، مهارت ، دانش و تجربه ضروری داشته باشند.

دکتر گیو شریفی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات استاد تمام شهید بهشتی می باشند . ایشان علاوه بر تجربه بسیار در جراحی مغز و اعصاب، به عنوان استاد دانشگاه شهید بهشتی در آموزش جراحان بسیاری اهتمام ورزیده‌اند.

2. صداقت

اخلاص صفتی است که همه پزشکان باید داشته باشند. همین مورد برای جراح مغز و اعصاب شما نیز پیش می رود. جراح مغز و اعصاب شما باید در مورد وضعیت و گزینه های درمانی شما صادقانه و سر راست باشد.

3. نتیجه

جراحان مغز و اعصاب باتجربه معمولاً دارای سابقه جراحی و درمانی موفق هستند که به بیماران آنها در بهبودی کمک کرده است. از پرسیدن جراح مغز و اعصاب خود در مورد سابقه آهنگ گذشته خود احساس خجالتی نکنید. یک جراح واجد شرایط در پاسخ به سؤالات شما یا پاک کردن هرگونه شک و تردید در مورد یک روش دریغ نخواهد کرد.

دکتر گیو شریفی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات دارای بیش از 19 سال سابقه فعالیت و بیش از 28 هزار جراحی موفق می باشند .

4. ارتباطات

یکی دیگر از کیفیت های اساسی یک جراح مغز و اعصاب خوب ، مهارت های ارتباطی عالی است. پزشک شما باید بتواند با اطمینان وضعیت شما را توضیح دهد و به وضوح گزینه های درمانی را که در آن دارید ، خطرات مرتبط با عمل جراحی و جوانب مثبت یا منفی انتخاب یک روش نسبت به عمل دیگر داشته باشد.

شما باید بدون احساس ناشناخته یا خارج از مکان ، احساس راحتی کنید تا نگرانی های خود را مطرح کنید. برای اینکه جراح مغز و اعصاب شما یک ارتباط عالی باشد ، آنها باید یک بلندگو خوب و شنونده خوبی باشند.

دکتر گیوشریفی و تیم ایشان

5. یک تیم عالی

شما ممکن است چندین شرایط اساسی داشته باشید که متخصصان دیگر را به همکاری با جراح مغز و اعصاب خود نیاز دارند. یک جراح مغز و اعصاب خوب دارای پرسنل و شبکه ای از متخصصان عالی است که اطمینان حاصل می کنند که تجربه کلی شما در بیمارستان بسیار عالی است. آنها همچنین با سایر پزشکان همکاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که بهترین مراقبت ممکن را به بیماران خود ارائه می دهند.

6. یک رویکرد شخصی

هر بیمار متفاوت است و هر مورد بی نظیر است. یک جراح مغز و اعصاب ماهر و معتبر کاملاً از این امر آگاه است و تنها پس از درک کامل نیازها و نیازهای بیمار خود ، هر مورد را کاملاً متمایز می کند. جراح مغز و اعصاب شما نیازهای شما را ارزیابی می کند ، چقدر با گزینه های جراحی خود راحت هستید و همچنین در مورد گزینه های غیر جراحی با شما بحث می کنند.

7. همدلی

بسیاری از جراحان مغز و اعصاب بیماران خود را به عنوان یک مشکل پزشکی که نیاز به رفع آن دارند ، درمان می کنند. با این حال ، یک جراح مغز و اعصاب خوب فرد را در پشت این بیماری مشاهده می کند و با شما همدلی می کند. جراح مغز و اعصاب همدلی تضمین می کند که از سلامت عاطفی و بهزیستی شما نیز مراقبت می شود ، نه فقط مشکلات عصبی شما.

 

همچنین چند مورد وجود دارد که هنگام انتخاب جراح ستون فقرات باید به آنها توجه کنید. از هر پزشک که موارد زیر را انجام می دهد خودداری کنید:

دلسرد می شود یا اجازه منصرف شدن از عمل بشما نمیدهد.

به تمام سوالات شما پاسخ نمی دهد ، یا باعث می شود احساس بدی در مورد پرسیدن آنها داشته باشید.

سعی می کند بر تصمیم شما برای انجام عمل جراحی تأثیر بگذارد. به یاد داشته باشید ، این کاملاً به شما بستگی دارد که آیا شما جراحی دارید یا خیر. کار پزشک این است که اطلاعات کافی را برای شما در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید آن تصمیم را راحت کنید.

گزینه های درمانی محافظه کارانه را پشت سر می گذارد. جراحی همیشه باید آخرین راه حل در درمان باشد-وقتی سایر گزینه های غیر جراحی را طی کرده اید و نتیجه ای نگرفتید.

اگر در مورد یک پزشک خاص نگرانی دارید ، می توانید با هیئت مدیره پزشکی خود تماس بگیرید تا دریابید که آیا پزشک تا به حال اقدامات انضباطی را علیه مجوز خود انجام داده است یا خیر.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 13

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =